2019-11-14 07:53:17 | Strict: Only variables should be passed by reference in /home/filterzavodu/puricom.hu/index.php(4) : eval()'d code on line 1 Puricom
  • Header
  • Header
bejelentkezés regisztráció

Általános szerződési feltételek


  1. Tájékoztató adatok

    A Vesta International Kft online áruházában (www.vestainternational.hu) leadott megrendeléssel Ön a honlapot üzemeltető Vesta International Kft. vásárlója lesz.

    Amennyiben igénybe kívánja venni a a kínált szolgáltatások bármelyikét, úgy el kell fogadnia és be kell tartania az Általános szerződési feltételeket.

    Kérjük, figyelmesen olvassa el és tanulmányozza az Általános szerződési feltételeket, ami szabályozza a Vesta International Kft online áruházának használatát.
    Adószáma: 14057995-2-42
    Cégjegyzékszáma: Cg.01-09-886930 (Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság)
    Címe: 2142 Nagytarcsa, Kereskedelmi Park 1. Szilas u. 7-9.
    Telefon száma: 06 20 21 33 978
    Fax száma: +36 (1) 999-1818
  2. Engedélyek, tanúsítványok

    TEÁOR 5190’03 Egyéb nagykereskedelem
  3. Ügyfélszolgálat

    A Vesta International Kft a vevői igények kielégítésére ügyfélszolgálatot működtet, mely a vevők a következők szerint érhetnek el.
    • Postai úton: 2142 Nagytarcsa, Kereskedelmi Park 1. Szilas u. 7-9.
    • Telefonon: 06 20 21 33 978
      1. Hétfő-Csütörtök: 09:00-17:00
      2. Péntek: 09:00-15:00
    • Fax: 06-1-999-1818
    • Elektronikus úton: info@puricom.hu

    Az ügyfélszolgálat az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a vevők részére:
    • A termékek kiszállítása (A szállítás Budapesten és vidéken is hétfőtől-péntekig történik).
    • A vevői észrevételek kezelése,
    • Reklamációk kezelése
  4. Böngészés

    A www.puricom.hu oldalain bárki nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldali részében lévő kategória menüből választhatja ki. A termékekhez részletesebb leírás is tartozik. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik.

  5. Keresés

    A Vesta International Kft online áruházában a jobb felső oszlopban található a "Keresés az oldalon" mező, alatta egy "Keresés" feliratú gombbal. A mezőbe kell beírni a keresendő termék vagy szolgáltatás nevének vagy leírásának bármelyik szavát vagy szórészletét. A "Keresés" gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen megjelennek mindazon termékek, szolgáltatások, tartalmak, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.

  6. Regisztráció

    Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, regisztrálnia kell magát. Ezt a termék(ek) kiválasztása után a Kosár tartalma című oldalon a Megrendelés gombra kattintás után kell megtennie. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdésük lenne, forduljanak akár telefonon is ügyfélszolgálatunkhoz.

  7. Vásárlás

    Miután kiválasztotta a terméket, amit meg szeretne vásárolni, kattintson a kiválasztott termék alatti „Kosár” gombra, mellyel a megrendelést a virtuális kosarába helyezi. Amennyiben több terméket választott, és szeretné megtekinteni a kosara tartalmát, a „Kosár tartalma” gombra kattintva megteheti ezt. Ennél a pontnál lehetősége van arra, hogy a kosár tartalmát módosítsa vagy törölje. Amennyiben a kosárban található termékeket szeretné megrendelni, kérjük, töltse ki a Számlázási adatokat, a Szállítási adatokat, az Elérhetőséget és egyéb kérés esetén az Egyéb mezőt, majd kattintson a „Megrendelés” gombra. A rendelés mindaddig nem kerül rögzítésre és feldolgozásra, amíg azt Ön a Megrendelés feliratra kattintva nem kezdeményezi. A rendelés leadásáról rendszerünk Önt e-mail-ben tájékoztatja.

    Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaellenőrizhetünk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

    A Rendelését igény szerint telefonon is leadhatja a 20-213-3978-as telefonszámon értékesítő kollégánknak.

    Rendelését személyesen is átveheti a Vesta International Kft székhelyén, a 2142 Nagytarcsa, Kereskedelmi Park 1. Szilas u. 7-9. alatt.

  8. Raktárkészlet

    A raktáron lévő termék mellett egy „Raktáron” felirat látható. Amennyiben egy termék nincsen raktáron, úgy a termék mellett egy „Rendelhető” felirattal fog találkozni. A hiánycikket igyekszünk minél előbb (maximum 15 munkanapon belül) beszerezni. Miután a készletet feltöltöttük, a termék mellett újra a „Raktáron” felirat lesz látható.

    A termékekből nagyobb mennyiséget tartunk készleten, ám ha bármiből nincsen készleten, akkor azt feltüntetjük a webáruházon.

  9. Fizetési módok

    A rendelés és a szállítási díj ellenértékének fizetése történhet előre átutalással és utánvéttel. Előre átutalás esetén az ellenértéket a honlapot üzemeltető Vesta International Kft BUDAPEST BANK-nál vezetett 10100840-59894000-01000006 pénzforgalmi jelzőszámú számlaszámra kérjük átutalni vagy befizetni. Amint a rendeléséről kiállított számlájának a végösszege megjelent a fent megadott bankszámlaszámon, a csomagját összekészítjük és a következő munkanapon feladjuk. Utánvét választása esetén a fizetés a küldemény átvételekor készpénzben történik a kézbesítőnek.

  10. Szállítás

    A megrendelt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk a Trans-O-Flex futárszolgálat segítségével. A szállítás hétfőtől-péntekig kérhető, a futárszolgálat munkaideje szerinti időszakban, 8:00-17:00 között. Amennyiben a csomagot egy meghatározott időszakban szeretné megkapni a nap folyamán, kérjük, hogy tüntesse ezt fel a megrendelés elküldése előtt a „Megjegyzés” rovatban.

    A hétköznapokon 15 óráig beérkezett rendeléseket még aznap összekészítjük és átadjuk a Trans-O-Flex futárszolgálatnak. A futárszolgálat ezeket a csomagokat maximum 48 órán belül kézbesíti. A 48 órás szabály egyedül a pénteken leadott rendelések esetében változik, mert a pénteken felvett csomagokat hétfőn vagy legkésőbb kedden kézbesít a futár.

    Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, a futár megpróbálja Önt telefonon elérni. Sikertelen kiszállítás esetén még egy alkalommal (általában a következő munkanapon) megpróbálja átadni Önnek a csomagot a futár. Amennyiben a második alkalommal sem tudja elérni Önt a megadott címen/ telefonszámon a futár, a futárszolgálat a csomagját visszaküldi a részünkre.

    Minden esetben a vásárló érdekeit tartjuk szem előtt, a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben azonban megtörténhet, hogy a mi hibánkon kívül a rendelését nem tudjuk kellő sebességgel feldolgozni (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot vagy az írásos, e-mailben történt megkeresésünkre nem válaszol, illetve ha a futárszolgálat a csomagot önhibájából nem kézbesíti a vállalt napon).

    Tapasztalatát, észrevételeit, illetve panaszait kérjük, írja meg e-mailben, és küldje el nekünk. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk a vásárló elégedettsége érdekében. Igény esetén pénz visszafizetési garanciával élünk.

    Személyesen, székhelyünkön történő csomag átvétel esetén nem számolunk fel szállítási díjat.

    Csomagszállítást igény esetén külföldre is vállalunk a DPD futárszolgálat segítségével.

  11. Szállítási költség Magyarország területén

    A szállítási költség függ a rendelési összeghatártól és a csomag súlyától, az alábbiak szerint:

    Minden egyes kiküldött csomagra (40 kg-ig) egységesen 990,- Ft szállítási díjat számolunk fel.

    Személyesen, székhelyünkön történő csomag átvétel esetén nem számolunk fel szállítási díjat

  12. Szállítási költség az EU-n belül

    Az EU-n belüli kiszállításra vonatkozóan kérjen tájékoztatást értékesítő kollégáinktól. Kollégáink készséggel segítenek Önnek.

  13. Szállítási határidők

    A termékekből készleteket tartunk. Átlagos esetben a rendelt terméket 2 munkanap alatt tudjuk kiszállíttatni. Amennyiben erre nincs lehetőség, akkor a munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből és a rendelést ezen termék nélkül küldjük el; vagy egy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

    Előre átutalás esetén a rendelt termék az ellenértékének a Vesta International Kft BUDAPEST BANK-nál vezetett 10100840-59894000-01000006 pénzforgalmi jelzőszámú számlaszámon történő megjelenését követő munkanapon kerül feladásra.

  14. A szerződés megszűnésének lehetősége

    Az üzemeltető Vesta International Kft. fenntartja a jogot a honlap módosítására, részbeni vagy teljes megszüntetésére előzetes értesítés nélkül. Tekintettel arra, hogy a megkötött szerződés határozatlan időre szól, az igénybe vevő a szerződést elektronikus úton történő kezdeményezéssel megszüntetheti.

    Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatással kapcsolatos adatszolgáltatás - 2001. évi CVIII. törvény 4. §
    Kattintson ide bővebb információért!
    A távollevők között kötött szerződésekről - 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 2. §
    Kattintson ide bővebb információért!
    A fogyasztóvédelemről - 1997. évi CLV. törvény 8. §
    Kattintson ide bővebb információért!

  15. A Vesta International Kft. általános adatai

    A szolgáltató neve: Vesta International Kft.
    A képviselő neve: Vass Viktor
    A szolgáltató székhelye: 2142 Nagytarcsa, Kereskedelmi Park 1. Szilas u. 7-9.

    A szolgáltató elérhetőségei:
    Telefonszám: (+36) 20-213-3978
    Faxszám: (+36) 1-999-1818
    E-mail cím: info@vestainternational.hu

    A szolgáltatót nyilvántartásba vevő hatóság neve: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
    Nyilvántartásba vételi száma:
    Cégjegyzékszám: Cg.01-09-886930
    Adószáma: 14057995-2-42
    Engedélyek, tanúsítványok: TEÁOR 5190’03 Egyéb nagykereskedelem

    Számlavezető pénzintézet: BUDAPEST BANK

    Pénzforgalmi jelzőszámok:

       Számlaszám IBAN   SWIFT  
    Forint számla   10100840-59894000-01000006    HU40-10100840-59894000-01000006  
    EUR deviza számla 10100840-59894000-01003308 HU29-10100840-59894000-01003308 BUDAHUHB


  16. A tájékoztatás célja, hogy a fogyasztó rendelkezzen

    1. a) a termék- és szolgáltatásválasztás megkönnyítéséhez, továbbá a termék és a szolgáltatás használatához, a termék fenntartásához szükséges megfelelő ismeretekkel a termék és a szolgáltatás alapvető tulajdonságairól, jellegzetességeiről, a termék és a szolgáltatás minőségéről, áráról, díjáról, valamint az termék használatára vonatkozó utasításokról és használatával járó veszélyekről,
    2. b) a jogai érvényesítéséhez szükséges alapvető ismeretekkel.

    A fogyasztóvédelemről - 1997. évi CLV. törvény 14. §
    Bővebben itt olvashat

    A fogyasztói forgalomba kerülő áruk és szolgáltatások árának feltüntetéséről - 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet Bővebben itt olvashat

     

    A Vesta International Kft online áruházában (www.puricom.hu) feltüntetett eladási- és egységárak bruttó árak (az ÁFÁ-t tartalmazzák) és Forintban értendők.

    A feltüntetett árak visszavonásig érvényesek.

    A feltüntetett árak nem tartalmazzák az igénybe vevőhöz történő eljuttatás költségét.

    Minden egyes kiküldött csomagra egységesen 1000 Ft szállítási díjat számolunk fel.

    Személyesen, székhelyünkön történő csomag átvétel esetén nem számolunk fel szállítási díjat.

     

    Az elektronikus úton kötött szerződésekre vonatkozó szabályok - 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §

    Bővebben itt olvashat

     

    Az Általános szerződési feltételek tartalma a számítógépen az egér segítségével kijelölhető, mely lehetővé teszi az igénybe vevő számára, hogy tárolja és előhívja azt.

    A szerződés elektronikus úton való megkötésének lépései:

    -a Felhasználó létrehozása: a regisztráció/ vásárlás során a rendszer által bekért és a valóságnak megfelelő adatok megadása a Vesta International Kft online áruház használatának feltétele;

    -az Általános szerződési feltételek elfogadása;

    -az igénybe vevő ajánlatának beküldése, melynek megérkezését az értékesítő haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolja;

    -az értékesítő a visszaigazolást követően egy újabb e-mail-ben értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék szállításra történő átadásáról vagy az üzlethelyiségben történő átvehetőségéről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a kereskedő a megrendelt terméket leszállítja a fogyasztó részére.

    A megkötendő szerződés a hatályos jogszabályok alapján nem minősül írásban foglalt szerződésnek, így iktatásra sem kerül.

    A Vesta International Kft online áruházában a félrekattintások és adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségét a "Töröl" vagy a kosár „Frissítése" ikonra kattintással lehetséges.

    A szerződés nyelve magyar és magyar nyelven kerül megkötésre.

    Az üzemeltető az igénybe vevő ajánlatának megérkezését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő ajánlatának elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg az igénybe vevőhöz, az igénybe vevő ajánlati kötöttsége megszűnik.

    Az ajánlat és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

     

    Az üzemeltető és az igénybe vevő között a szerződés akkor jön létre, ha a szolgáltató a rendelés leadására e-mailben küldött visszaigazolást követően egy újabb e-mail-ben értesíti az igénybe vevőt a megrendelés teljesítéséről, a termék szállításra adásáról vagy az üzlethelyiségben történő átvehetőségéről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a szolgáltató a megrendelt terméket leszállítja az igénybe vevő részére.

     

    A távollevők között kötött szerződésekről - 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet 3. §
    Bővebben itt olvashat

    Az írásbeli megerősítésnek tartalmazni a kell:

    A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállási joga nem illeti meg.

  17. Elállási jog, szavatosság, garancia

    Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően a Kapcsolataink oldalról küldött üzenettel, e-mailben vagy a 06 20 21 33 978 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag postázása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Amennyiben mi telefonos egyeztetés után elküldtük Önnek a rendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi vesztünk rajta egy postaköltséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, stb. Ilyen esetben amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a postaköltség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban csak előre fizetés esetén küldjön újra csomagot. A természetes.com szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Ezen felül, bármely termékünkkel nincs megelégedve, azt küldje vissza nekünk és mi visszafizetjük a teljes vételárat. Ez vonatkozik a bontott csomagolású termékekre is. Ez nem kötelességünk, hanem egy olyan plusz, amit azért adunk, mert nem az a célunk, hogy eladjunk, hanem az, hogy Ön elégedett legyen a termékkel.

    Ilyen esetben ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket. Kérjük a csomagot ne értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi, és piros postai utalványon vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét. Indokolt reklamáció esetén a postaköltséget is visszafizetjük, amennyiben csak meggondolta magát, a postaköltséget nem akarjuk visszafizetni.

  18. Adatvédelem

    A Vásárlók adatait kizárólag saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek (Posta, GLS). Szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

Az elektronikus kereskedelem szabályai:

http://www.fogyasztovedok.hu/index.php?cid=e_ker#p1

Szerződéskötés elektronikus úton:

http://www.fogyasztovedok.hu/index.php?cid=e_ker#p2

Jogérvényesítés:

http://www.fogyasztovedok.hu/index.php?cid=jogervenyesites_fogyasztasi_cikk